Garantijas nosacījumi:

Mēs augstu vērtējam savu klientu uzticību un garantējam augstu remonta kvalitāti.

Nodrošinām šādus garantijas nosacījumus, kas piemērojami atbilstoši Latvijas likumdošanai:

 

Garantijas termiņi

  1. Garantija veiktajiem darbiem (hermētiskums) – 2 gadi no remonta datuma.
  2. Garantija luktura stiklam (plaisāšana) – 2 gadi no remonta datuma.

Garantija neattiecas uz:

  • Mehāniskiem bojājumiem, kas radušies pēc luktura nodošanas klientam (piemēram, triecieniem, kritieniem vai citiem ārējiem bojājumiem).
  • Bojājumi, kas radušies cita autoservisa vai trešās puses darbību laikā.
  • Ārējo un iekšējo elektronisko vadības bloku bojājumiem, spuldzēm ja tie ir nokļuvuši pastiprinātā mitruma ietekmē vai vienkārši pārstājuši darboties no vecuma.

Ja lukturis ir nodots citam autoservisam vai trešajai personai pēc tam, kad tas ir remontēts mūsu autoservisā, garantija vairs nav spēkā, ja:

  • Lukturis tiek uzstādīts nekvalitatīvi, radot hermētiskuma zudumu vai citus bojājumus.
  • Luktura stikls tiek bojāts, skrāpēts vai ieplaisā trešās puses darbības rezultātā.
  • Tiek veikti jebkādi papildu darbi, kas nav saskaņoti ar mūsu uzņēmumu Xenon Fix (SIA Elekanga).

Dabiskā nolietošanās vai nepareiza ekspluatācija

Garantija neattiecas uz dabisko nolietošanās procesu, piemēram:

  • Stikla matēšanu, ko izraisa saules gaisma, mitrums vai temperatūras izmaiņas ilgākā laika posmā.
  • Stikla spīduma zudumu, kas rodas automašīnas ekspluatācijas laikā, piemēram, ceļu putekļu, netīrumu vai ķīmisko līdzekļu ietekmē.
  • Dabisko nolietojumu vai bojājumiem, kas radušies nepareizas ekspluatācijas vai apstākļu ietekmē, kuri nav saistīti ar mūsu veikto remontu.

Īpašas norādes par aizsargplēvi un tās noņemšanu
• Pēc luktura remonta mēs nodrošinām lukturi ar aizsargplēvi, lai pasargātu to no bojājumiem līdz tā uzstādīšanai automašīnā.

Garantija neattiecas uz:

  • Skrāpējumiem vai stikla bojājumiem, kas radušies, ja klients vai cita trešā puse noņem aizsargplēvi pirms luktura ievietošanas automašīnā.
  • Aizsargplēves nepareizu noņemšanu vai bojājumiem, kas radušies šī procesa laikā.

Svarīgi!

Lai nodrošinātu garantijas saglabāšanu, lūdzam ievērot šādus nosacījumus:

  • Lukturi uzstādīt kvalificētā autoservisā vai ar mūsu uzņēmuma starpniecību.
  • Neveikt pašrocīgus remontdarbus vai izmaiņas lukturī.
  • Nenoņemt aizsargplēvi, līdz lukturis ir uzstādīts atpakaļ uz automašīnu.
  • Ja rodas šaubas vai neskaidrības par luktura uzstādīšanu vai ekspluatāciju, lūdzu, sazinieties ar mūsu uzņēmumu Xenon Fix (SIA Elekanga), lai saņemtu profesionālas konsultācijas un ieteikumus. Mūsu mērķis ir nodrošināt augstāko kvalitāti un klientu apmierinātību!

Svarīga informācija klientam

Lai izvairītos no pārpratumiem un nodrošinātu maksimālu apmierinātību ar sniegto pakalpojumu, lūdzam ņemt vērā šādus faktorus:

Iespējama neliela luktura svīšana pirmajās nedēļās

Tas ir normāls process, jo lukturim ir nepieciešama adaptācija pēc remonta un hermetizācijas. Šis efekts ir īslaicīgs un neietekmē luktura funkcionalitāti vai kvalitāti. Ja tas šķiet pārmērīgs, klientam jāsazinās ar autoservisu. Ja svīšanu izraisa nepareizi aizvērti vai bojāti vāki, garantija uz šo iemeslu neattiecas.

Puteklīši vai sīki gruži lukturī

Lai gan remonta laikā tiek ievērota īpaša piesardzība un rūpība, retos gadījumos lukturī var palikt sīki puteklīši vai gruzīši, kas var kļūt redzami pēc remonta. Tas neietekmē luktura darbību.

Dabiskā lukturu nolietošanās

Laika gaitā lukturi var atkal kļūt matēti vai zaudēt sākotnējo spīdumu saules, mitruma, temperatūras izmaiņu vai citu dabisko faktoru ietekmē. Šis process ir neizbēgams un netiek attiecināts uz garantiju.

Atsauksmju iesniegšana

Ja rodas kādi jautājumi, problēmas vai neskaidrības, mēs aicinām Jūs nekavējoties sazināties ar mūsu komandu. Mēs apņemamies risināt situāciju profesionāli un efektīvi, lai nodrošinātu Jūsu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem.

Personīgās informācijas dati

Autoserviss apstrādā un glabā klienta informāciju konfidenciāli un lieto to tikai remonta procesa nodrošināšanai un saziņai ar klientu.

Remonta izmaksu saskaņošana

Autoserviss informē klientu par jebkādiem būtiskiem bojājumiem vai defektiem, kas atklājušies remonta laikā, un saskaņo nepieciešamos papildu darbus.

Pilnīgu luktura defektu novērtēšanu var veikt tikai pēc tā demontāžas. Par konstatētajiem bojājumiem klientu informē uzreiz, bet remonta izmaksas šajā posmā ir provizoriskas.

Precīzas remonta izmaksas iespējams noteikt tikai pēc luktura atvēršanas un pilnas diagnostikas, kad tiek novērtētas iekšējās detaļas.

Papildus remonta procesa nosacījumi un noteikumi:

Autoserviss neatbild par bojājumiem zem motora pārsega, piemēram, salauztām plastmasas detaļām, bojātiem vadiem vai savienojumiem.

Autoserviss neatbild par defektiem, kas slēpjas aiz bampera, piemēram, nolauztiem sensoriem, bojātiem vadiem vai lukturu mazgātājiem.

Autoserviss neatbild par lukturu trūkstošajām detaļām, piemēram, gumijām, vākiem, stiprinājumiem vai ventilācijas detaļām.

Ja detaļas, piemēram, bamperis, ir piestiprinātas ar pagaidu līdzekļiem (plastmasas savilcējiem, neoriģinālām skrūvēm), autoserviss neuzņemas atbildību par to atjaunošanu atbilstoši oriģinālajam standartam.

Garantijas aktivizēšana un apstrāde

Lai aktivizētu garantiju, lūdzam saglabāt remonta nodošanas aktu vai citu apliecinošu dokumentu, kas pierāda remonta veikšanas datumu.

Garantijas prasības gadījumā klientam jāsazinās ar mūsu uzņēmumu, aprakstot problēmu un uzrādot remonta apliecinošos dokumentus.

Mēs izvērtēsim situāciju un, ja problēma ietilpst garantijas nosacījumos, veiksim atkārtotu remontu vai citus nepieciešamos pasākumus.

Nodrošinām kvalitatīvu un uzticamu remontu, lai Jūsu auto lukturi kalpotu ilgstoši un droši

Scroll to Top